supermoto supermoto
WWW.URBAN-SUPERMOTO.BE
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

New guy !

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    supermoto -> allerlei
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Den Olli
nieuw member


Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 03-04-2012 12:16:01    Onderwerp: New guy ! Reageren met citaat

Yo iedereen mijn naam is Olivié maar Olli is gemakkelijker vind ik zelf =D
Ben bijna 17 jaar,, nu zou ge u kunnen afvragen wa doet ge hier in godsnaam.
Ik ben sterk geïnteresseerd in auto's moto's en alles daarrond, ben per toeval jullie forum tegemoet gekomen via youtube (dankzij ene mario veronderstel ik).
Ik ben nu een tijdje aan het rondneuzen in verband met moto's en kwam tot de conclusie dat een supermotard ideaal is voor zowel fun, plezier, en van punt A naar B te gaan.

Ik heb al meteen een vraagje =D
Als eerste moto zie ik veel mensen zeggen neem een minder krachtige motor zodat je jezelf niet laat schrikken door power. Heb zelf ook al enkele km's op crossmoto's en brommers gereden (schakel booster gans de nest Razz) en de cross-gebaseerde dingskes blijken toch altijd meer mijn ding te zijn...

Zou ik dan beter uitkijken voor een schoon DRZ400'tje van wa jaarkes terug of nen 250 yamaha 4T beter ?
Het lijkt wat vooruitlopen op de feiten maar liever dat ik het nu meteen weet als dat ik er nog lang mee over nadenken.....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mario773
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jul 2010
Berichten: 402
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: 03-04-2012 20:10:47    Onderwerp: Reageren met citaat

hey, welkom Wink supermotardmario van op youtube ben ik Smile

moest ik jou zijn, ik kocht die drz, of wel een 450, power word je snel gewoon, beter te veel dan te weinig.. te weinig pk word ge zeer snel beu.

ook vooral voor de betrouwbaarheid, hoe meer cc, hoe betrouwbaarder. drz400 is zeker een goeie keuze denk ik, en is ook vrij veel aftermarket voor verkrijgbaar om hem wa meer pk te geven als het nodig is.

mijn eerste moto was een XR600 van 1994, ZEER leuke en betrouwbare moto Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Den Olli
nieuw member


Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 03-04-2012 20:58:43    Onderwerp: Reageren met citaat

dacht het ook al Wink er staan nog enkele drz's te koop 2e hands.. voor een laag prijsje maarja zoals je kunt lezen ben ik nog vrij jong dus ga ik het nu meteen niet overwegen een te kopen Smile
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
mario773
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jul 2010
Berichten: 402
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: 03-04-2012 23:41:35    Onderwerp: Reageren met citaat

idd , nog tijd genoeg he man, maar een jaarke is snel voorbij natuurlijk Razz bij mij ist al weer 5-6 jaar geleden dat ik met de moto beginnen rijden ben ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
Den Olli
nieuw member


Geregistreerd op: 03 Apr 2012
Berichten: 4

BerichtGeplaatst: 04-04-2012 09:32:28    Onderwerp: Reageren met citaat

das al efkes Razz met een 'echte' motor heb ik nog nooit gereden, wel al massa's veel met een auto maarja wat is daar nu moeilijk aan eens dat je het door hebt Very Happy
dacht vroeger als kind dat je een ruimteschip ofzo bestuurt met u voeten en alles aaah jonges toch die kindermysteries... =D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Coxke
moderator


Geregistreerd op: 20 Jul 2010
Berichten: 323
Woonplaats: Koekelare Sxv 550

BerichtGeplaatst: 10-04-2012 23:10:13    Onderwerp: Reageren met citaat

welkom hier !

Zoals mario al zei, een drz is zeker geen slechte keuze, gaat goed, en is makkelijk te hanteren, en betrouwbaar. Of een goede xr 400/600/650, altijd een goede keuze. Wink
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    supermoto -> allerlei Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum