Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
klaas gevorderd member
|
Geplaatst: 27-01-2011 18:07:15 Onderwerp: sputteren |
|
|
Na een redelijke korte rit vandaag had ik wat problemen met sputteren! Als ik optrok sputterde hij soms en als ik aan de gas trok hield ie soms in en dan pas trekken? Iemand een idee? |
|
Terug naar boven |
|
|
Coxke moderator
Geregistreerd op: 20 Jul 2010 Berichten: 323 Woonplaats: Koekelare Sxv 550
|
Geplaatst: 27-01-2011 18:23:02 Onderwerp: |
|
|
Vuil in benzineleiding ofzo ? Mss eens een productje indoen om te kuisen, of afstelling carbu nakijken.
R4 moto's in destelbergen is een krak in carbu's afstellen _________________
|
|
Terug naar boven |
|
|
klaas gevorderd member
|
Geplaatst: 27-01-2011 18:25:17 Onderwerp: |
|
|
Coxke schreef: |
Vuil in benzineleiding ofzo ? Mss eens een productje indoen om te kuisen, of afstelling carbu nakijken.
R4 moto's in destelbergen is een krak in carbu's afstellen |
Net gemerkt dat ik een klein lekje heb in me leiding van de benzinetank. Misschien is dit de oorzaak? Ofwel dacht ik de gasnaald clip iets hoger te zetten of nieuwe bougie of de iets meer lucht geven. |
|
Terug naar boven |
|
|
mario773 Site Admin
|
Geplaatst: 27-01-2011 18:49:37 Onderwerp: |
|
|
iets dat plots begint , nooit proberen oplossen met sproeiers of dergelijke , is zoiezo een probleem
blaas de ralenti sproeier eens uit en pak direct de rest van de carb ook eens mee |
|
Terug naar boven |
|
|
klaas gevorderd member
|
Geplaatst: 27-01-2011 19:37:28 Onderwerp: |
|
|
mario773 schreef: |
iets dat plots begint , nooit proberen oplossen met sproeiers of dergelijke , is zoiezo een probleem
blaas de ralenti sproeier eens uit en pak direct de rest van de carb ook eens mee |
Bedankt voor de snelle informatie mannen ! Heb de stand van de gasnaald veranderd, door de koude loopt de motor iets armer... met dat hij sputter enkel in lage toeren heb ik de gasnaald afstelling veranderd, 1 standje veranderd en loopt terug prima. Nu waarschijnlijk in de zomer terug moeten veranderen, maar dit is geen probleem. |
|
Terug naar boven |
|
|
mario773 Site Admin
|
Geplaatst: 27-01-2011 20:46:38 Onderwerp: |
|
|
na wat ge zegt , dat de laatste keer dat ge de motor gebruikte het 12 graden was klopt het wel , best altijd alle gegevens bij geven
als uw moto niet meer start scheelt het ook een groot deel in oorzaak als ge al maanden niet meer gereden hebt of de dag ervoor nog gereden hebt |
|
Terug naar boven |
|
|
klaas gevorderd member
|
Geplaatst: 27-01-2011 21:49:12 Onderwerp: |
|
|
mario773 schreef: |
na wat ge zegt , dat de laatste keer dat ge de motor gebruikte het 12 graden was klopt het wel , best altijd alle gegevens bij geven
als uw moto niet meer start scheelt het ook een groot deel in oorzaak als ge al maanden niet meer gereden hebt of de dag ervoor nog gereden hebt |
Idd, maar laatste keer dat het zo koud was lag er sneeuw enzo, dan had ik idd niet gereden daarmee dacht ik er niet aan! Nuja is opgelost en was een leerrijk voorval |
|
Terug naar boven |
|
|
|