supermoto supermoto
WWW.URBAN-SUPERMOTO.BE
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

sputteren

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    supermoto -> garage
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
klaas
gevorderd member


Geregistreerd op: 21 Dec 2010
Berichten: 50
Woonplaats: koekelare

BerichtGeplaatst: 27-01-2011 18:07:15    Onderwerp: sputteren Reageren met citaat

Na een redelijke korte rit vandaag had ik wat problemen met sputteren! Als ik optrok sputterde hij soms en als ik aan de gas trok hield ie soms in en dan pas trekken? Iemand een idee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Coxke
moderator


Geregistreerd op: 20 Jul 2010
Berichten: 323
Woonplaats: Koekelare Sxv 550

BerichtGeplaatst: 27-01-2011 18:23:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Vuil in benzineleiding ofzo ? Mss eens een productje indoen om te kuisen, of afstelling carbu nakijken.

R4 moto's in destelbergen is een krak in carbu's afstellen Wink
_________________
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
klaas
gevorderd member


Geregistreerd op: 21 Dec 2010
Berichten: 50
Woonplaats: koekelare

BerichtGeplaatst: 27-01-2011 18:25:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Coxke schreef:
Vuil in benzineleiding ofzo ? Mss eens een productje indoen om te kuisen, of afstelling carbu nakijken.

R4 moto's in destelbergen is een krak in carbu's afstellen Wink


Net gemerkt dat ik een klein lekje heb in me leiding van de benzinetank. Misschien is dit de oorzaak? Ofwel dacht ik de gasnaald clip iets hoger te zetten of nieuwe bougie of de iets meer lucht geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
mario773
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jul 2010
Berichten: 402
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: 27-01-2011 18:49:37    Onderwerp: Reageren met citaat

iets dat plots begint , nooit proberen oplossen met sproeiers of dergelijke , is zoiezo een probleem

blaas de ralenti sproeier eens uit Wink en pak direct de rest van de carb ook eens mee
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
klaas
gevorderd member


Geregistreerd op: 21 Dec 2010
Berichten: 50
Woonplaats: koekelare

BerichtGeplaatst: 27-01-2011 19:37:28    Onderwerp: Reageren met citaat

mario773 schreef:
iets dat plots begint , nooit proberen oplossen met sproeiers of dergelijke , is zoiezo een probleem

blaas de ralenti sproeier eens uit Wink en pak direct de rest van de carb ook eens mee


Bedankt voor de snelle informatie mannen ! Heb de stand van de gasnaald veranderd, door de koude loopt de motor iets armer... met dat hij sputter enkel in lage toeren heb ik de gasnaald afstelling veranderd, 1 standje veranderd en loopt terug prima. Nu waarschijnlijk in de zomer terug moeten veranderen, maar dit is geen probleem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
mario773
Site Admin


Geregistreerd op: 19 Jul 2010
Berichten: 402
Woonplaats: Dendermonde

BerichtGeplaatst: 27-01-2011 20:46:38    Onderwerp: Reageren met citaat

na wat ge zegt , dat de laatste keer dat ge de motor gebruikte het 12 graden was klopt het wel , best altijd alle gegevens bij geven Smile

als uw moto niet meer start scheelt het ook een groot deel in oorzaak als ge al maanden niet meer gereden hebt of de dag ervoor nog gereden hebt Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen MSN Messenger
klaas
gevorderd member


Geregistreerd op: 21 Dec 2010
Berichten: 50
Woonplaats: koekelare

BerichtGeplaatst: 27-01-2011 21:49:12    Onderwerp: Reageren met citaat

mario773 schreef:
na wat ge zegt , dat de laatste keer dat ge de motor gebruikte het 12 graden was klopt het wel , best altijd alle gegevens bij geven Smile

als uw moto niet meer start scheelt het ook een groot deel in oorzaak als ge al maanden niet meer gereden hebt of de dag ervoor nog gereden hebt Wink


Idd, maar laatste keer dat het zo koud was lag er sneeuw enzo, dan had ik idd niet gereden daarmee dacht ik er niet aan! Embarassed Nuja is opgelost en was een leerrijk voorval Wink
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    supermoto -> garage Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum